Belka

 



START
O nas
Internet
Telewizja
Telefon
Promocje
Pomoc

eBOK
Poczta



Dla biznesu

Pomoc

FAQ - Frequently Asked Questions

Pytanie: Dlaczego nie można wysłać poczty? Odbieranie poczty działa.

Odpowiedź: 
Najprawdopodobniej nieprawidłowo skonfigurowany jest klient poczty. W przypadku Outlook Expressa należy zaznaczyć we właściwościach konta opcję "Serwer wymaga uwierzyleniania". Więcej informacji: tutaj.
Problem może być spowodowany również zainstalowanym programem antywirusowym - trzeba w tym wypadku przy opcji "Serwer wymaga uwierzytelniania" zobaczyć "Ustawienia" i tam wybrać "Zaloguj używając" i wpisać w odpowiednie pola nazwę użytkownika(konto) i hasło. Jeżeli problem występuje nadal należy spróbować skofigurować konto od nowa, uprzednio je usuwając (należy pamiętać o spisaniu ustawień). Jeżeli i to nie pomoże należy przeinstalować program pocztowy.

FAQ


Copyrights © 1993-2009 2A
Wszelkie prawa zastrzeżone